home | news | Библия | cd-Раймер | siteMap | разделы: Исследования Писаний | Евангелистам | На свободу! | Национальный парк |
Свідки Єгови |
1. Історія
Засновником секти, яка сьогодні називається Свідки Єгови, або скорочено "єговісти", є Чарльз Т. Русел - син купця, який народився 14 лютого 1852 р. в Піттсбурзі, штат Пенсільванія, США. Зовсім молодим він вступив в батьківську торгівлю одягом, і незабаром став пайовиком в багатьох підприємствах чоловічого одягу. Батьки його, ірландсько-шотландського походження, належали до пресвітеріанської церкви; сам він прилучився до конгрегаціоналістів. У 1369 році пішов з церкви конгрегаціоналістів і організував невеликий гурток по вивченню Святого Письма. Біблійний гурток, який організував Русел, поступово збільшився до 30 чоловік і в 1876 році члени гуртка вибрали його своїм "пастором". У тому ж році Русел вступив в зв'язок з Барбуром Г.Н. в Рочествері (Нью-Йорк), редактором щомісячника "Вісник ранку". Він з'єднав свій гурток з групою, яка зібралася навколо журналу Барбура, і став його співредактором. У 1877 році з'явилася його книга "Три світи, або план спасіння", яку Русел написав спільно з Барбуром. Обидва вони в цій книзі відстоювали те, що Господь вже не прийде більш в тілі, але з осені 1874 року невидимим чином присутній в світі; період судів, який був до цього, закінчиться в 1914 році встановленням Царства Божого. Із-за розбіжностей у вченні Руссель розійшовся в 1878 році з Барбуром і заснував свій власний журнал "Башта Сіону", або "Вісник приходу Господа", для якого він до самої своїй смерті писав статті. На думку Руселя, невидимо присутній Христос відкинув в 1873 році "номінальну церкву", і він вважав, що має право зібрати власне об'єднання "дітей Божих з номінальних церков", та читачів свого журналу і назвати їх "екклезією". У 1831 р. Русел заснував в Піттсбурзі трактатне товариство "Сіонська башта", президентом якого він залишався до дня своєї смерті. У 1909 р. в Брукліні, (Нью-Йорк), Русел придбав дві будівлі під друкарню і заснував в них об'єднання "Народна кафедра", яке в 1939 р. було перейменовано в "Башту Біблійного і трактатного товариства". У 1914 р. в Англії він організував "Міжнародне об'єднання дослідників Біблії". У своїх книгах Русел переконує читачів, що "краще залишити не прочитаною Біблію, чим прочитати Біблію і залишити непрочитаними її тлумачення". Це гріховна заява.
Слово Боже говорить: "Нехай книга цього Закону не відійде від твоїх вуст, але будеш навчатися з неї вдень та вночі, щоб додержуватись всього, що написано в ній, бо тоді матимеш успіх на шляхах своїх, і тоді буде щастити тобі" (І.Нав.1,8). "Пильнуй себе самого та навчання; дотримуйся цього, бо, роблячи це, спасеш себе самого й тих, що слухають тебе" (1Тим.4.16); "Досліджуйте Писання, бо ви думаєте через них мати вічне життя, вони ж бо свідчать про Мене!" (Іоан.5,39). Русел намагався показати своє знання грецької мови і довести, що до нього не було ще людини, хто тлумачив правильно Одкровення Іоанна Богослова. На суді він вимушений був визнати, що не має богословської освіти, ніколи не був рукопокладений на пастирське служіння і не зміг прочитати грецького алфавіту. Чарльз Русел помер 9 листопада 1916 року. 2. Розвиток єговізмуПісля смерті Ч. Руселя головним вчителем єговізму став Дюзе Франклін Рутерфорд, який народився в Боонвілі (штат Міссурі). Він був спочатку адвокатом Верховного Суду США, пізніше став суддею, а з 1907 року - юрисконсультом товариства "Башта" в Брукліні (Нью-Йорк). У 1917 р. він добився свого обрання на пост президента товариства. Вороги Рутенфорта дорікали йому в тому, що він "прийняв деякі ідеї з учень Руселя, але незабаром відкинув велику частину з них і став запроваджувати свої ідеї, в більшості своїй небіблійні, радикальні і крайні". Опір деяких груп проти Руттерфорда привів до кризи і численних розділень; утворилися об'єднання вільних дослідників Біблії: "Вільна біблійна община" з центром в Кирхенген (Вестфалія); об'єднання "Ранкових вивчень Біблії" з центром в Іст-Резерфорді (штат Нью-Джерсі) і бюро у Фрейбурзі для Німеччини; "Внутрішній всесвітньо-місіонерський рух" з центром у Філадельфії.На конгресі в Кедар Пойнт (штат Оґайо) у 1919 р. Рутерфорд здійснив під своїм керівництвом реорганізацію руху, який опинився завдяки поділу під загрозою. В наступні роки він насаджував своє вчення, яке істотним чином відрізнялося від вчення Руселя, долаючи по-диктаторськи всякий опір, і таким чином побудувавши чітко організоване релігійне товариство. "Міжнародне об'єднання уважних дослідників Біблії" на конгресі в Колумбії (штат Оґайо) 26 липня 1931 року було названо "Свідки Єгови" (Іс. 43,10-12) і доповнило його пізніше визначенням "Теократична організація" і "Нове світове товаристово". У 1933 р. закінчилася реформа організації з централізованим управлінням. Кожне місцеве товариство повинно було підписати резолюцію, в якій погоджувалася з тим, що "товариство є видимим представником Бога на землі", тому товариство в Брукліні було наділено генеральними повноваженнями для здійснення керівництва всіма організаціями, а товариство "Башта" визнавалося єдиним авторитетом як "знаряддя Єгови". Коли в січні 1942 р. помер Рутерфорд, його змінив на посту президент Свідків Єгови Натан Хомер Кнорр. Він народився у Віфлеємі (штат Пенсільванія, США) 23 квітня 1905 р. У 1921 р. перейшов з реформатської церкви до Свідків Єгови і працював у їх центральному органі. Зараз існують три товариства: перше "Башта, Біблійне і трактатне товариство" в Піттсбурзі (штат Пенсільванія), засноване в 1881 р. для роботи за кордоном; друге: "Башта, Біблійне і трактатне товариство" в Брукліні (Нью-Йорк), засноване в 1909 р. для роботи в США; третє: "Міжнародна Біблійна асоціація студентів", заснована в 1914 р., в Англії, для роботи на Британських островах. Головним представником загальної роботи Свідків Єгових є "Башта, Біблійне і трактатне товариство" в Брукліні. Центральне управління в Брукліні пропонує розроблене до дрібниць вчення і обов'язковий порядок, і не терпить щонайменшого опору. У 1965 р. загальна кількість зборів в 197 країнах дорівнювала 24157 і підкорялися вони 92 бюро. Кожен Свідок Єгови, згідно їх трактату, "є проповідником Євангелія. Той, хто не проповідує благої вісті по прикладу і образу Христа, не є Свідком Єгови". Але євангелієм Свідків Єгови є "блага вість про встановлення (у 1914 р.) Царства". Це "інше євангеліє", а не Новий Заповіт. Апостол Павло говорить: "Дивуюся, що ви так швидко залишаєте того, хто покликав вас Христовою ласкою і переходите до іншого благовістя, втім, воно не інше, але є деякі, що баламутять вас і хочуть змінити благовістя Христове. Але якби ми, чи сам ангел з неба благовістили вам інше, ніж те, що ми вам благовістили, - хай буде анатема!" (Гал, 6-8). У Свідків Єгови немає пасивного членства. Кожен Свідок Єгови зобов'язаний провести щомісячно від 15 до 20, а то і більше годин в "польовому служінні" як "вісник". Кожен член щомісячно доповідає на своїх зібраннях про свою діяльність, про проведення польових годин, про кількість поширеної ним літератури, і про кількість проведених ним відвідувань по вивченню літератури єговістів в домашніх умовах. На підставі звітів збори складають звіт для галузевого бюро, яке посилає свій звіт в головне бюро в Брукліні. Там оцінюються звіти, які поступили і робляться з них необхідні висновки. Проголошенню царства у розумінні "Свідкі Єгови" служить також друкований орган "Башта" біблійного і трактатного товариства, який видається 164 мовами. "Сторожова Башта" з'явилася вперше в 1965 р. на 66 мовах, а "Прокинься!" - на 25 мовах. Для своєї роботи "Свідки Єгови" використовують також радіо, телебачення і кіно. Хто такі "Свідки Єгови", які особливості їх вчення і чому вони навчають? 3. Ісус Христос і "Свідки Єгови"Єговісти проповідують Христа не як Творця, через якого виникло все, що виникло (Іоан.1.3), а як творіння, створене Богом, як створені ангели, людина і природа. Вони проповідують Христа, як одного із створених Богом ангелів: цей ангел Христос втілився, і в хрещенні дав обітницю бути вірним Свідком Єгови. Директор видання "Башта варти" М. Хеншела в одній із своїх статей говорить, що Христос є тільки істиним і вірним Свідком Єгови. Чи можна дійти до більшого заперечення істини Божої, тоді як Біблія дуже ясно, просто і зрорзуміло говорить про божественність Христа. Ось деякі з багатьох місць Священного Письма, що говорять про божественність Господа Ісуса Христа:"Ось діва в утробі зачне, і Сина породить,, і назвуть Йому Ймення Еммануїл, що в перекладі значить З нами Бог." (Іс.7,14; Матф.1,23); "Бо Дитя народилося нам, Син даний нам, і влада на раменах Його, і наречуть ім'я Йому: Дивний, Порадник, Бог сильний, Отець вічности, Князь миру" (Іс.9,6); "Споконвіку було Слово, і Слово в Бога було, і Слово було Бог. Воно в Бога було споконвіку. Усе через Нього повстало, і ніщо, що повстало, не повстало без Нього" (Іоан.1,1-3); (читай: Іоан.8,24-25; Кол. 2,9; Рим. 9,5; 1Тим. 3,16; Об.19,11-13,16; Матф.16,16; Євр.1,1-8, 13-14; Іоан.5,20). Апостол Іоанн проник своїм поглядом у Божі таємниці, і маючи тверду віру в божественність Господа Ісуса Христа, говорить: "Хто неправдомовець, як не той, хто відкидає, що Ісус є Христос? Це антихрист, що відрікається Отця й Сина! Кожен, хто відкидає Сина, не має Отця; хто визнає Сина, той має Отця." (1Іоан.2, 22-23). А апостол Іуда, брат Іакова, дуже строго застерігає тих, що заперечують божественність Ісуса Христа, кажучи: "Бо крадькома повходили деякі люди, на цей осуд віддавна призначені, безбожні, що благодать нашого Бога обертають у розпусту, і відкидаються єдиного Владики і Господа нашого Ісуса Христа" (Іуди 4). Апостол називає таких людей безводими хмарами, лютими морськими хвилями; зірками блукаючими, яким приготовано морок і темрява на віки; нахабними і лайливими, які чинять по своїх нечестивих похотях і кажуть, що це "ті, що відкидаються (від єдности віри), тілесні, що духа не мають" (Іуди 19). 4. Воскресіння Христа та "Свідки Єгови""Ісус не існує більш в людській формі", - пише Русел. "Людське тіло Христа не розклалося, не зітліло, чи перетворилося воно в гази, або де-небудь ще зберігається - ніхто не знає. Необхідно було не тільки, щоб Ісус Христос, як людина помер, але щоб людина Ісус Христос ніколи більше не існував. Ісус помер, як людина, але воскрес з мертвих, як духовна істота вищого порядку. Людина Ісус мертва, назавжди мертва". У своїй книзі "Арфа Божа" (1922 р.) Д. Рутерфорд пише: "Тіло Ісуса Христа було видалене з труни надприродним чином. Ми не знаємо, що трапилося з ним, ми знаємо тільки, що воно не піддалося тлінню. Чи перетворилося тіло в газ, або ж десь зберігається, як знак любові Божої і слухняністю Ісуса, ніхто не знає цього, але це не важливо. Ймовірно, в тисячолітті Бог відкриє це. Мумію цього тіла знайдуть колись на доказ того, що воскресіння його слід розуміти духовно". Що ж говорить Біблія про тілесне воскресіння Господа Ісуса Христа? Цар Давид, "бувши пророком, та відаючи, що Бог клятвою клявся йому посадити на троні його народженого від нього, сказав про Христове воскресення, що не буде зоставлений в аду, ані тіло Його не зазнає тління" (Дії.2,30-31; Пс.15,10). Апостол Петро говорить: "Бог Ісуса Цього воскресив, чого свідки всі ми!" (Дії.2,32). Що говорять про воскресіння Христа очевидці порожньої труни і ангели, які принесли радісну звістку про переможне воскресіння Ісуса Христа? Марія Магдалина й інша Марія "А дня першого в тижні прийшли вони рано вранці до гробу, несучи наготовані пахощі, та й застали, що камінь від гробу відвалений був. А ввійшовши, вони не знайшли тіла Господа Ісуса. І сталось, як безрадні були вони в цім, ось два мужі в одежах блискучих з'явились при них. А коли налякались вони й посхиляли обличчя додолу, ті сказали до них: Чого ви шукаєте Живого між мертвих? Нема Його тут, бо воскрес! Пригадайте, як Він вам говорив, коли ще перебував в Галілеї" (Луки 24,1-6). Що говорить сам Ісус Христос про своє тілесне воскресіння? "І, як вони говорили оце, Сам Ісус став між ними, і промовив до них: Мир вам! А вони налякалися та перестрашились, і думали, що бачать духа. Він же промовив до них: Чого ви стривожились? І пощо ті думки до сердець ваших входять? Погляньте на руки Мої та на ноги Мої, це ж Я Сам! Доторкніться до Мене й дізнайтесь, бо не має дух тіла й кісток, а Я, бачите, маю. І, промовивши це, показав Він їм руки та ноги" (Луки 24,36-40). У цьому тілі Ісус Христос піднісся на небо. "І, прорікши оце, як дивились вони, Він угору возноситись став, а хмара забрала Його сперед їхніх очей... " (Дії.1, 9). І в цьому тілі він прийде другий раз за своєю церквою. "А коли вони пильно дивились на небо, як Він віддалявся, то два мужі у білій одежі ось стали при них, та й сказали: Галілейські мужі, чого стоїте й задивляєтесь на небо? Той Ісус, що вознісся на небо від вас, прийде так само, як бачили ви, як ішов Він на небо!" (Дії.1,10-11).І в цьому ж тілі Ісус Христос відкриється ізраїльському народу: "А коли йому скаже хто: Що це за рани на твоїх руках? то відкаже: Побито мене в домі тих, хто любить Мене..." (Зах.13,6). Приведені місця з Святого Письма дуже переконливо і ясно говорять про тілесне воскресіння Господа Ісуса Христа і спростовує вчення Свідків Єгови про так зване духовне воскресіння Христа. 5. Спокутування гріхів через жертву Христа і "Свідки Єгови"У першому томі "Досліджень Писання" "Божий план століть" засновник секти Свідків Єгови Ч. Русел пише: "Людина Христос Ісус спокутує Адама. Одне засуджене життя може спокутувати тільки одне засуджене життя, але не більше. Христос віддає самого себе як викуп, але викуп не дає права на отримання вічного життя ні для кого з людей. Чи мають страждання Христа якесь відношення до спокутування гріхів? Відповіддь на це питання - ні". Приведені слова з книги Ч. Руселя говорять про те, що "Свідки Єгови" не визнають спокутної жертви Ісуса Христа і Він не є для них єдино вірним шляхом до Отця і мостом, по якому можна пройти над прірвою до Бога. Що ж говорить про спокутну жертву Ісуса Христа Біблія, в якій міститься істина, необхідна для порятунку і освячення людини? Слово Боже говоре: "Так бо Бог полюбив світ, що дав Сина Свого Однородженого, щоб кожен, хто вірує в Нього, не згинув, але мав життя вічне" (Іоан.3,16); "Один бо є Бог, і один Посередник між Богом та людьми, людина Христос Ісус, що дав Самого Себе на викуп за всіх" (1Тим.2.5-6) (читай: Євр.9,11-12; Єф.1.7; Рим.3,24-26; 1Тим. 1,15). Біблія - це одкровення Бога людині в спокутній жертві Христа. Христос і його спокутна жертва є метою і суттю всього Священного Письма. Не визнавати спокутування в Христові - це означає не визнавати Біблію.6. Божественна трійця і "Свідки Єгови"b>Свідки Єгови стверджують, що вчення про Трійцю - язичницьке, що вираз "Трійця" ніде не зустрічається в Біблії. Засновники і керівники секти "Свідки Єгови" вчення про трійцю Бога називають "троїчною несінитницею". "Однією з найбільших образ Бога і одним з найзаплутаніших учень релігії". У своїх книгах вони заявляють: "Сам Сатана [це слово вони пишуть з великої літери - Б.В.] створив вчення про трійцю Бога". Слово "трійця" в Біблії ми не зустрічаємо. Проте вчення церкви про триєдність має міцну євангельську основу, яка викладена в навчанні Христа про хрещення:"Тож ідіть, і навчіть усі народи, христячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа" (Матф.28,19). Про триєдність ми також читаємо в апостольському вітанні: "Благодать Господа нашого Ісуса Христа, і любов Бога й Отця, і причастя Святого Духа нехай буде зо всіма вами" (1Кор.13,13). Про триєдність Бога ми читаємо в Євангелії (Матф.3,16-17), де сказано про хрещення Ісуса Христа: "І охристившись Ісус, зараз вийшов із води. І ось небо розкрилось, і побачив Іоан Духа Божого, що спускався, як голуб, і сходив на Нього. І ось голос почувся із неба: Це Син Мій Улюблений, що Його Я вподобав!". В 1Кор.12,4 також сказано: "Є різниця між дарами милости, Дух же той Самий. Є й різниця між служіннями, та Господь той же Самий. Є різниця й між діями, але Бог той же Самий, що в усіх робить усе." Те, що Бог відкрився триєдиним, є таємницею віри (Колос.2,2), перед якою нам потрібно благоговіти і поклонятися їй. 7. Церква Христова і "Свідки Єгови"По вченню Ч. Руселя і Д. Рутерфорда Христос, що був до втілення архангелом Михаїлом, став людиною, щоб створити не церкву, а інтернаціональну асоціацію, яка вивчає Біблію, нині "Башта, біблійне і трактатне товариство". Для цієї мети він обрав апостолів і зробив з них Свідків Єгови. Слово "церква" для єговістів не прийнятне. Вони вчать, що всі церкви не від Бога, є знаряддям диявола і будуть зруйновані Христом. У книзі Свідків Єгови "Істіна звільнить нас", виданій в 1946 р., говориться: "Християнські церкви і об'єднані нації - це видимі організації сатани. Церква символічно є нащадком сатани, організованою релігією, яка знаходить тут на землі свій вираз найсмішнішим, найбрехливішим і наймогутнішим чином в релігії християнства". У книзі "Що принесла людству релігія?", виданій Свідками Єгови в 1953 р., можна прочитати: "Релігійне християнське духівництво спокусило народ, захоплюючи його в пряму опозицію проти царства Божого, керованого Христом, а також в повну підтримку світу сатани з його конфліктами". Так пишуть і так говорять про церкву і її служителів Свідки Єгови, але що говорить Слово Боже про церкву Христа? "А Ісус відповів і до нього промовив: Блаженний ти, Симоне, сину Йонин, бо не тіло і кров тобі оце виявили, але Мій Небесний Отець. І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою, і сили адові не переможуть її" (Матф.16,17-18); "І Він (Христос) є голова церкви" (Кол.1,18); "І все впокорив Він під ноги Йому, і Його дав найвище за все, за Голову Церкви, вона Його тіло, повня Того, що все всім наповняє" (Єфес.1,22-23).Після піднесення Христа на небо, згідно слів апостола Павла, Дух Святий поставляв в церкві пастирів: "Пильнуйте себе та всієї отари, в якій Святий Дух вас поставив єпископами, щоб пасти Церкву Божу, яку власною кров'ю набув Він" (Дії.20,28); "Христос полюбив Церкву, і віддав за неї Себе. Щоб її освятити, очистивши водяним купелем у слові, щоб поставити її Собі славною Церквою, що не має плями чи вади, чи чогось такого, але щоб була свята й непорочна!" (Єфес.5,25-27). У Об"явленні Христос показав Іоанну Богослову церкви з золотими свічками, тобто цінними і дорогими в очах Ісуса Христа (Об.1.12,20). Церква є нареченою Христа, що готує себе до зустрічі з Ісусом Христом і чекає на швидке пришестя Христа за нею. З приведених місць Священного Письма бачимо, що церква Христа на землі є особливим предметом любові Христа, і Він не збирається її руйнувати, як учать єговісти, а творить, любить, піклується про неї і готує її для зустрічі з ним в день славного Свого пришестя. 8. Друге пришестя Христа в тілесному вигляді і "Свідки Єгови"У другому томі "Досліджень Писання" "Час наступив" Русел пише: "Христос не є вже людською істотою, а раз так, то ми не повинні чекати, що Він прийде в образі людини. Христос Ісус прийде не як істота людська, але як прославлена духовна істота. Це встановлена духовна істина, що око людське не побаче другого пришестя Христа і що Він не прийде в людському тілі". У цій же книзі Русел намагається довести, що від світотворення і до 1873 року після різдва Христового пройшло шість тисяч років "Отже, нинішній світ закінчив своє існування в 1874 р. У жовтні 1874 р. повинно було здійсниться пришестя Христа. Христос фактично і прийшов того року, але не в тілі, а як духовна істота. Таким Він присутній і діє нині серед нас. У 1874 р. починається завершальний період "жнив", який змінюється останньою скорботою, що досягає свого апогею в 1914 р. У жовтні 1914 р. починається тисячолітнє царство. Коли в 1914 р. почалася перша світова війна (замість очікуваного тисячолітнього царства), Русел вимушений був виправити свої "пророцтва" і переніс початок тисячолітнього царства на весну 1918 року. У своєму творі "Мільйони людей, що нині живуть на землі, ніколи не помруть !" (1920 р.) Рутерфорд стверджував: "Ми знаходимося зараз в перехідному періоді від 'нинішнього світу' до 'майбутнього'. Восени 1925 р. настане тисячолітнє царство". В цій же книзі він пише, що "Русел оголосив 1914 р. не кінцем світу, а тільки початком закінчення світу. Що ж до битви великого дня, то вона відбулася в 1914 році, тільки не на землі, а на небі, тому люди її не помітили, але сатана і його ангели скинуті з неба на землю". Що ж говорить про друге пришестя Христа Біблія? "Той Ісус, що вознісся на небо від вас, прийде так, як бачили ви, як ішов Він на небо!" (Дії; 1,11); прйде таким же чином - видимо, в тому ж тілі. "Сам бо Господь при звіщенні, при голосі Архангола та при Божій сурмі зійде з неба" (1Фес.4,16-18). "І побачить Його кожне око, і ті, що Його прокололи були, і всі племена землі" (Об.1,7). "А про день той й годину не знає ніхто: ані Анголи небесні, ані Син, лише Сам Отець." (Матф.24,36). (читай: Дії.1,7; Матф.24,44). Приведені місця з Священного Писання затверджують, всупереч ученню єговістів, що Ісус Христос, наш Спаситель, не прийшов в 1874 або 1914 роках, як учать "Свідки Єгови", а ще прийде, але прийде мабуть, в тілі, про день і годину Його пришестя знає тільки один небесний Отець і тому прогнози руселістів про пришестя Христа не виконалися.9. Вічна мука грішників і "Свідки Єгови""Про вічну муку в Старому Заповіті ніде не згадується, і лише в Новому Заповіті зустрічається декілька текстів. Вчення про палаюче пекло, де нечестиві вічно мучаться після смерті не може бути істинним" - вчить Русел. "Пекло - це могила, але не місце вогню і вічної муки. Пекло - місце відпочинку тих 144 000 свідків Єгови, що сподіваються на воскресіння, а не місце безнадійного ув'язнення", - пише в своїй статті директор журналу "Башта варти" М. Хеншела. Але що ж говорить Біблія про пекло і вічну муку грішників? "Путь життя для премудрого вгору, щоб віддалюватись від шеолу внизу" (Пр. 15,24); "Не стримуй напучування юнака, коли різкою виб'єш його, не помре: ти різкою виб'єш його, і душу його від шеолу врятуєш." (Пр. 23,13-14); "Коли тільки рука твоя, чи нога твоя спокушає тебе, відітни її й кинь від себе: краще тобі увійти в життя одноруким або одноногим, ніж з обома руками чи з обома ногами бути вкиненому в огонь вічний" (Матф.18,8); (читай: Матф. 3,12; Луки 14,23-24; Об.21,8; 20,15). Що таке пекло по слову Божому, показують наступні місця Священного Письма: "А диявол, що зводив їх, був укинений в озеро огняне та сірчане, де звірина й пророк неправдивий. І мучені будуть вони день і ніч на вічні віки." (Об. 20,10)."Авраам же промовив: Згадай, сину, що ти вже прийняв за життя свого добре своє, а Лазар так само лихе; тепер він тут тішиться, а ти мучишся" (Луки 16,25). Нема більшої муки для людини, як докори совісті, що повстають в образі звингувачувачів. "І він закричав та сказав: Змилуйся, отче Аврааме, наді мною, і пошли мені Лазаря, нехай умочить у воду кінця свого пальця, і мого язика прохолодить, бо я мучуся в полум'ї цім!..." (Луки 16,24). "А лякливим, і невірним, і мерзотникам, і душогубам, і розпусникам, і чарівникам, і ідолянам, і всім неправдомовцям, їхня доля в озері, що горить вогнем та сіркою, це друга смерть!" (Об.21,8). "І ці підуть на вічную муку" (Матф.25,46). Приведені місця із слова Божого дуже ясно і зрозуміло кажуть про вічну муку грішників, і що пекло - це не місце відпочинку в очікуванні воскресіння, як учать "Свідки Єгови", а місце страждань і болісних розкаянь совісті, місце, де відсутня всяка надія на порятунок. 10. Армагедон і "Свідки Єгови""Останнім етапом Христової боротьби, - учать єговісти, - буде армагедонська битва. Там відбудеться остання сутичка між Єговою і сатаною. У цій битві Христос буде керувати ста сорока чотирьом тисячам Свідків Єгови", але Сам буде невидимий. Він поведе єговістів в бій проти сатанинської орди безбожників, католиків, православних, протестантів і інших непросвічених душ". "Страждання досягнуть свого апогею у великій Божій битві - Армагедон, результатом якої буде повна поразка диявола, його системи і світу, - пише М. Хеншела, - після битви Армагедон відновиться славне ім'я Єгови і почнеться 1000-річне царство. І мільйони тих, що нині живуть ніколи не помруть, якщо вони увійдуть до організацій єговістів, бо вони, Свідки Єгови, царюватимуть на землі тисячу років". Як не дивно, але цей збочений погляд про друге пришестя Христа, битву Армагедон і про 144 тис. залишається і до цього дня основою вчення єговістів. Призначалося декілька термінів, коли по вченню "Свідків Єгових" повинна відбутися битва Армагедон, але всі вони виявилися неспроможними."Друге пришестя Месії відбулося точно в жовтні 1874 року, - пише Русел в книзі Хай прийде Царство Твоє, - цього разу в повній гармонії з розгорнутим планом Божим проходить підготовча кампанія до битви великого дня, яка відбудеться в 1914 р." Наступник Руселя Рутерфорд у брошурі "Мільйони тих, що живуть тепер, ніколи не помруть" переніс битву Армагедон на жовтень місяць 1925 р. Він радив членам своєї організації не купувати майна, тоді як сам на гроші, зібрані серед них, придбав маєток в Сан-Дієго і побудував там палац - для прийому царя Давида, Авраама і інших біблійних праведників. Також в Каліфорнії для цієї мети Рутерфордом був побудований будинок відпочинку за 75 тис. доларів. Натан Кнорр, що став президентом товариства в 1942 році, призначав битву Армагедон на 1958, 1960 і 1972 роки. У книзі "Вічне життя в свободі синів Бога" битва Армагедон перенесена "точно і остаточно" на 1975 рік. Багаторазові прогнози Свідків Єгови які не збулися, про пришестя Христа і битву Армагедон дуже добре свідчить про їх помилковість і неспроможність. Слово Боже говорить: "І зібрав їх на місце, яке по-єврейському зветься Армагедон. " (Об.16,16). Більшість християнських богословів вважають: Армагедон - таємнича назва місця, на якому зберуться царі земні, щоб здолати Бога. Значення слова Армагедон не зовсім ясно, але під цим місцем розуміють "гору Мегіддо", або "гори Меггідо". Мегіддо - це місто в Палестині, поблизу якого свого часу відбулися дві кровопролитні битви: ізраїльтяни перемогли біля вод Мегіддо Сісеру, воєначальника Явіна (Суд. 4,12-24; 5,19), а на рівнині Мегіддо цар Йосія був смертельно поранений в битві з фараоном Нехао (4 Царств 23,29; 2 Пар.35, 22-24). Попечатані 144 тисячі, хто вони? Слово Боже ясно говорить, що це не "Свідки Єгови", а 144 тис. з попечатаних Ізраїлевих синів і належать 12 колінам Ізраїлевим, тому ніхто з інших народів не може увійти до їх числа (Об.7,3-8). 11. Державна влада і "Свідки Єгови""Відповідно до переконань, єговісти, - пише директор видання "Башта варти" М. Хеншела, - не заперечують уряду, але не визнають державні закони і не покоряються їм, не визнають військової повинності і присяги, і не салютують державному прапору". І більш того, деякі єговісти розглядають земну владу, уряди і організації, у тому числі й релігійні - сатанинськими, і на цій підставі вони не беруть участь у виборах. І тут ми бачимо неспроможність переконань єговістів, оскільки слово Боже говорить: "Нехай кожна людина кориться вищій владі, бо немає влади, яка не від Бога, і влади існуючі встановлені від Бога. Тому той, хто противиться владі, противиться Божій установі; а ті, хто противиться, самі накличуть на себе осуд. Бо володарі пострах не на добрі діла, а на злі. Хочеш не боятися влади? Роби добро, і матимеш похвалу від неї, бо володар Божий слуга, тобі на добро. А як чиниш ти зле, то бійся, бо недармо він носить меча, він бо Божий слуга, месник у гніві злочинцеві! Тому треба коритися не тільки ради страху кари, але й ради сумління" (Римл.13, 1-5). Зі всього вищевикладеного видно, що "Свідки Єгови" не визнають Божественності Ісуса Христа, Його воскресіння в тілесному вигляді, спокутування через жертву Христа, другого пришестя Христа в тілесному вигляді; не визнають Духу Святого, народження згори і нічого не говорять про те, як врятуватися грішникові і успадковувати вічне життя. Та й зрозуміло, якщо по вченню "Свідки Єгови" із смертю все закінчується і не буде страшного суду, ні пекельних мук, то навіщо тоді порятунок?"Свідки Єгови" не визнають апостольського символу віри і основних догм християнства, тому є більше антихристиянською організацією. З християнського самвидаву радянських часів.
Поисковые запросы в 2015 г:
где находится Бог •
ряст фото •
Володимир Великий •
тюльпан Шренка •
Библия бесплатно Украина •
сон трава •
Раав Библия •
старые христианские песни •
гвоздика бузька •
конец света по Библии •
заказать Библию бесплатно •
Библия о смерти •
гомеопатия и христианство •
Библия скачать •
Валаам пророк
Поисковые запросы 2011 г:
смысл жизни •
летние христианские лагеря •
Мигія •
Південний Буг •
адвентисты •
Гранітно-степове Побужжя •
свидетели иеговы •
мытарства •
Чернобыль •
Раймер mp3
http://www.Bible-For-You.org/Propovedn/witnesses-ua.php
|
Ad majorem Dei gloriam!